marketingmagae.cz

Kdo jsou Marketing Magae?

Lucie

Grafice, designu a marketingu se věnuji již více než 12 let. Mé první cenné zkušenosti jsem nasbírala v reklamní agentuře, kde jsem pracovala pro různé značky. Během této doby jsem se naučila pohlížet na produkty a služby z perspektivy zákazníka, abych mohla lépe porozumět jejich vnímání značky a sdělení. Tato dovednost mi pomohla objevit mé vášně a smysl pro práci – konkrétně budování značek.

Z toho důvodu jsem našla svou profesní cestu nejprve ve společnosti Kubík a.s. a nyní působím ve společnosti KORADO, a.s. na pozici Marketingový specialista/Grafik. Souběžně s prací v KORADO, a.s. se s velkým nadšením věnuji také projektům v Marketing Magae. S naprostým zápalem se plně angažuji i v těchto dalších aktivitách. Vždy usiluji o komplexní a dovednostně fundované řešení strategie a vizuálního stylu značky.

Isabel

Jako spolumajitel Marketing Magae se moje zájmy pohybují na pomezí marketingu a kultury, což pohání mou vášeň pro dynamická řešení, která spojují kreativitu se strategií. Specializuji se na sociální média a marketingovou strategii, vynikám v tvorbě inovativních kampaní, které zaujmou různorodé publikum. Moje odborné znalosti sahají od výstav po vydavatelství, poskytují profesionální a vtipné přístupy pro malé podniky, samovydavatelské autory, vědce a kulturní akce. S průkopnickým duchem přináším jedinečný styl do oblasti brandingu, analýz a zapojení publika, což zajišťuje úspěch vystavovatelům a klientům. Moje podnikatelská cesta je charakterizována závazkem k podpoře diverzity a kultivaci profesionálních a inovativních marketingových strategií.

Lukas

Lukáš je odborníkem na vydavatelství, editaci a ofsetový marketing s 15 lety zkušeností v oboru. Specializuje se na signposting a plánování pracovních postupů v podnikání, přinášející profesionální a inovativní řešení pro malé podniky, samovydavatelské autory, vědce a vystavovatele. Lukášova kreativita a strategické myšlení se projevují v jeho schopnosti navrhovat marketingové strategie a kampaně na sociálních médiích, které oslovují různorodé publikum. Jeho průkopnický přístup k budování značky a analýzám zajišťuje úspěch na kulturních akcích a výstavách, čímž přispívá k rozmanitosti a dynamice v oblasti marketingu.